Szeretettel köszöntelek a Elfelejtett dallamok-derűs-komoly pillanatok oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Elfelejtett dallamok - derűs - komoly pillanatok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Elfelejtett dallamok-derűs-komoly pillanatok oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Elfelejtett dallamok - derűs - komoly pillanatok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Elfelejtett dallamok-derűs-komoly pillanatok oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Elfelejtett dallamok - derűs - komoly pillanatok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Elfelejtett dallamok-derűs-komoly pillanatok oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Elfelejtett dallamok - derűs - komoly pillanatok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Velocipéd és monowheel (egykerekű) a legújabb gyártmánya a békéscsabai Horváth Lászlónak.
A békéscsabai Eiffel-torony megépítője unokájának ricinusolajjal motort konzervál, hogy Regőnek 44 éves korára legyen egy 60 esztendős Yamaha choppere. A benzinmotoros roller és a terepgokart is saját fejlesztés.
Horváth Lászlónak a fia küldött nemrégiben, egy pénteki napon e-mail-ben fotót egy monowheel-ről, hogy ilyet szeretne hétfőre. A békéscsabai ezermester komolyan vette a tréfát, és hétfőre ott állt az udvarban a működőképes egykerekű.
– A 20. század elején közlekedtek ilyennel, az egyik kollégám három métert tudott vele menni egyensúlyozva, de mindez csak gyakorlás kérdése – magyarázta a mester. – Kétütemű, 50 köbcentis motorral, önindítóval és berúgókarral egyaránt ellátott a járgány, a meghajtókerék átmérője 210, a hajtott keréké 1520 milliméter. A kisebb kerék hajtja a nagyobbat, de a vezetőnek ügyelnie kell arra, hogy mennyire húzza a gázt, mert ha nagyon, akkor könnyen mókuskerékké változik az egykerekű. Emellett, egykerekű járgányról lévén szó, oldalra is eldőlhet a vezető.
A velocipéden sem könnyű a közlekedés, Horváth László ezért módosítja prototípusát. Az interneten látott ilyen járgányt, és elkészítette műhelyében. Az első kerék 125, a hátsó 25 centméter átmérőjű. Három lépcsőt is épített a mester, hogy fel tudjon lépkedni a kerékpáros az ülésig. Ugyanakkor a kormányt előrébb kell hajtani, az ülést pedig előrébb vinni, hogy könnyebben lehessen közlekedni a velocipéddel.
Horváth László elhatározta azt is, régiséget gyárt kisunokájának, Regőnek. Vagyis egy kéthengeres, 20 éves, nikkelezett, 535 köbcentis Yamaha Virago choppert lekonzervál 40 évre. Azt mondta a mester, Regő biztosan örül majd 44 évesen annak, hogy egy 60 éves, csillogó-villogó motor tulajdonosa lesz.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!